10 04 2015
Категорія: Соціальні проекти

ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРСНИЙ ВІДБІР БУХГАЛТЕРА ПРОЕКТУ


В рамках проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу «Створення сучасної моделі управління регіональним розвитком ринку праці в Хмельницькій області» (далі – Проект), враховуючи Грантовий контракт №2014/345-949, Департамент соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) оголошує конкурсний відбір виконавця послуг бухгалтера проекту (далі – Виконавець).

 

1. Загальна інформація про Проект:

В рамках реалізації Проекту протягом 2015-2016рр. в Хмельницькій області заплановано провести ситуаційний аналіз стану та динаміки ринку праці, розробити середньо- та довгостроковий прогнози розвитку ринку праці в області, створити інформаційно-аналітичну модель управління розвитком ринком праці та оновити інфраструктуру суб’єктів управління ринком праці для її функціонування, створити інформаційний портал та провести інформаційну кампанію з проблематики ринку праці, провести серію семінарів, конференцій та тренінгів для суб’єктів управління ринком праці та їх партнерів, видати та розповсюдити посібник із описом створеної моделі.

 

2. Опис послуг, що надаватимуться Виконавцем:

2.1. Ведення бухгалтерського обліку витрат, пов'язаних з реалізацією Проекту згідно з вимогами, визначеними Національними стандартами бухгалтерського обліку та умовами Грантового контракту.

2.2. Підготовка бухгалтерських звітів згідно із чинним законодавством України та  умовами Грантового контракту.

2.3. Планування та контроль виконання бюджету видатків Проекту.

2.4. Підготовка платіжних документів для використання коштів з реалізації Проекту.

2.5. Ведення обліку операцій по рахункам Проекту.

2.6. Контроль розрахунків з постачальниками товарів, виконавцями робіт, надавачами послуг в рамках реалізації Проекту.

2.7. Підготовка аналітичної та статистичної інформації стосовно виконання бюджету Проекту.

2.8. Організація проведення аудиту Проекту.

2.9. Інші послуги, пов’язані із веденням фінансової звітності з реалізації Проекту.

 

3. Кваліфікаційні вимоги:

3.1. Досвід роботи та професійна кваліфікація:

3.1.1. Вища освіта (економіка, фінанси, менеджмент або споріднені дисципліни).

3.1.2. Знання бюджетної системи та законодавства України.

3.1.3. Наявність досвіду роботи відповідно до порядку казначейського обслуговування бюджетних установ (принаймні 5 років).

3.1.4. Наявність досвіду ведення бухгалтерського обліку та підготовки бюджетної та фінансової звітності відповідно до вимог чинного законодавства України (принаймні 5 років).

3.1.5. Наявність досвіду виконання аналогічних послуг в проектах, що фінансуються міжнародними фінансовими організаціями (бажано).

3.1.6. Вільне володіння українською мовою.

3.1.7. Базовий рівень знання англійської мови (бажано).

3.1.8. Впевнене користування комп’ютерними програмами (MS Word, Excel, Internet) та офісною технікою.

3.2. Ділові якості:

3.2.1. Комунікабельність.

3.2.2. Високий рівень відповідальності.

3.2.3. Пунктуальність у виконанні завдань, здатність одночасно виконувати різні завдання.

3.2.4. Організованість.

3.2.5. Орієнтованість на результат.

 

4. Умови найму:

4.1. Орієнтовна дата початку надання послуг: 01 червня 2015 року.

4.2. Переможцю конкурсного відбору буде запропоновано укласти цивільно-правовий договір на надання послуг на період до 01 січня 2016 року. У разі задовільного виконання послуг, строк дії Цивільно-правового договору на надання послуг може бути продовжено до кінцевого терміну реалізації Проекту.

4.3. Рівень винагороди: конкурентоспроможний, залежатиме від кваліфікації та результатів співбесіди.

 

5. Порядок участі у конкурсному відборі:

5.1. Для участі у конкурсі необхідно подати резюме (СV) українською мовою.

5.2. Резюме приймаються у письмовому вигляді за адресою: м.Хмельницький, майд.Незалежності 1 (Будинок освіти, 1-й пов.), каб. №113.

5.3. Останній термін подання резюме: 17.00 год. «24» квітня 2015 року.

Про час та місце проведення індивідуальної співбесіди буде повідомлено додатково.

Контактна інформація: (0382) 75-20-95.