06 06 2018
Категорія: Соціальна політика

Про затвердження Положення про Департамент соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації у новій ре­дакції


ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

04.06.2018

Хмельницький

№ 496/20І8-Р

Про затвердження Положення про Департамент соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації у новій ре­дакції

На підставі статей 5, 6, 39 Закону України “Про місцеві державні адміністрації'”, постанов Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2012 року № 887 “Про затвердження Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації”, від 04 квітня 2018 року № 227 “Про внесення змін до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для орга­нізації оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих центрах “Артек” і “Молода гвардія”, враховуючи наказ Міністерства соціальної політики України від 04 листопада 2016 року № 1296 “Про затвердження Методичних рекомендацій з розроблення положень про структурні підрозділи з питань соціального захисту населення місцевих дер­жавних адміністрацій”:

 

  1. Затвердити Положення про Департамент соціального захисту насе­лення Хмельницької обласної державної адміністрації” у новій редакції (до­дається).     *
  2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 14 березня 2017 року № 178/2017-р “Про затверд­ження положення про Департамент соціального захисту населення Хмель­ницької обласної державної адміністрації у новій редакції'”.

З.      Контроль за голови обласної дер)

Голова адміністрації

 

Затверджено

Розпорядження голови обласної державної адміністрації 04.06. 2018 № 496/20І8-Р

ПОЛОЖЕННЯ

про Департамент соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації у новій редакції

  1. Департамент соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації (далі - Департамент) утворений головою обласної державної адміністрації шляхом перейменування Головного управління праці та соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміні­страції, є правонаступником усіх його майнових та немайнових прав і зобо­в’язань, входить до складу обласної державної адміністрації і в межах області забезпечує виконання покладених на Департамент завдань.
  2. Департамент підпорядкований голові обласної державної адміністра­ції, а також підзвітний і підконтрольний Міністерству соціальної політики України (далі - Мінсоцполітики).
  3. Департамент забезпечує на території області реалізацію державної політики з питань соціально-трудових відносин, зайнятості населення та тру­дової міграції; соціальної підтримки та надання соціальних послуг вразливим верствам населення, зокрема особам похилого віку, з інвалідністю, ветеранам війни та учасникам антитерористичної операції, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, сім’ям та особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, малозабезпеченим, внутрішньо переміщеним особам, іншим категоріям осіб, які згідно із законодавством України мають право на пільги та отримання житлових субсидій; з питань сім’ї та дітей, оздоровлення та відпочинку дітей, запобігання насильству в сім’ї, протидії торгівлі людьми; забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків.
  4. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Мінсоцполітики, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряд­женнями голови обласної державної адміністрації, а також цим Положенням.
  5. Основними завданнями Департаменту є:

підготовка пропозицій до проектів державних цільових, галузевих і регіональних програм у сфері соціальної політики, у тому числі програм зайнятості населення, стимулювання створення нових робочих місць; підви­щення рівня життя, посилення ролі сім’ї як основи суспільства;

забезпечення реалізації державної політики у сферах соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, зайнятості населенім, у тому числі соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції,

військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, і тих, які підлягають звільненню зі Збройних Сил України та інших військових формувань;

забезпечення реалізації державної політики у сфері соціальної підтримки та надання соціальних послуг вразливим верствам населення, зокрема особам похилого віку, з інвалідністю, ветеранам війни (у тому числі учасникам антитерористичної операції), особам, на яких поширюється чинність законів України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та “Про жертви нацистських переслідувань”, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, сім’ям з дітьми, багатодітним, молодим сім’ям, сім’ям та особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, мало­забезпеченим, внутрішньо переміщеним особам, іншим категоріям осіб, які згідно із законодавством України мають право на пільги та отримання жит­лових субсидій;

виконання програм і заходів у сфері соціального захисту населення, спрямованих на покращення становища сімей, забезпечення оздоровлення та відпочинку дітей; забезпечення рівних прав і можливостей для участі жінок і чоловіків у політичному, економічному та культурному житті, протидії ди­скримінації за ознакою статі та торгівлі людьми;

організація на відповідній території надання соціальних послуг (соці­альне обслуговування), проведення соціальної роботи, у тому числі соціаль­ного супроводу сімей/осіб, шляхом визначення потреб населення у соціальних послугах, розвитку відповідних закладів, установ, служб і залучення недержав­них організацій, які надають соціальні послуги;

координація діяльності та контроль за виконанням структурними під­розділами соціального захисту населення районних державних адміністрацій питань, що належать до його компетенції; здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; надання практичної, консультаційно- правової та організаційно-методичної допомоги;

сприяння органам місцевого самоврядування у вирішенні питань со­ціально-економічного розвитку відповідних територій; громадським та іншим організаціям, волонтерам у проведенні ними роботи з питань соціального захисту сімей, у тому числі сімей з дітьми, малозабезпечених, багатодітних, молодих сімей, дітей, осіб з інвалідністю, людей похилого віку та інших враз­ливих категорій населення.

  1. Департамент відповідно до визначених повноважень виконує такі функції:
  2. Організовує виконання Конституції і законів України, актів Прези­дента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики та забез­печує контроль за їх реалізацією.
  3. Здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень.

 

  1. Аналізує стан і тенденції соціального розвитку в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці та вживає заходів для усунення недо­ліків.
  2. Бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально- економічного розвитку відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
  3. Вносить пропозиції щодо проекту обласного бюджету.
  4. Забезпечує ефективне і цільове використання відповідних бюджет­них коштів.
  5. Бере участь у підготовці заходів щодо регіонального розвитку.
  6. Розробляє у межах компетенції проекти розпоряджень голови облас­ної державної адміністрації, у визначених законом випадках - проекти норма­тивно-правових актів з питань соціального захисту населення.
  7. Бере участь у погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади.
  8. Бере участь у розробленні проектів розпоряджень голови обласної державної адміністрації, проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи.
  9. Бере участь у підготовці звітів голови обласної державної адміні­страції для їх розгляду на сесії обласної ради.
  10. Готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали, статистичну, адміністративну, оператив­ну звітність з питань, що належать до його компетенції, для подання обласній державній адміністрації, Мінсоцполітики.
  11. Забезпечує реалізацію заходів щодо запобігання корупції.
  12. Готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморан­думів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повно­важень.
  13. Розглядає в установленому законодавством порядку звернення гро­мадян.
  14. Опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів обласної ради.
  15. Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Департамент.
  16. Постійно інформує населення про стан виконання визначених зако­ном повноважень.
  17. Надає органам місцевого самоврядування методичну допомогу з питань виконання наданих їм законом делегованих повноважень органів вико­навчої влади у сфері соціального захисту населення та здійснює у межах своїх повноважень контроль за їх виконанням.
  18. Здійснює повноваження, делеговані органами місцевого самовряду­вання.

 

  1. Забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілі­заційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог зако­нодавства з охорони праці, пожежної безпеки.
  2. Організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та вико­ристання архівних документів.
  3. Забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.
  4. Бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів).
  5. Забезпечує захист персональних даних.
  6. Готує пропозиції стосовно вдосконалення нормативно-правової бази з питань, що належать до його компетенції, і вносить їх у встановленому порядку на розгляд обласної державної адміністрації та Мінсоцполітики.
  7. Проводить моніторинг проблемних питань реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення, готує та подає пропозиції щодо їх врегулювання обласній державній адміністрації та Мінсоцполітики.
  8. Координує, контролює та забезпечує у межах повноважень вико­нання державних цільових програм.
  9. Організовує співробітництво місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування із профспілками та їхніми об’єднаннями, організаціями роботодавців та їхніми об’єднаннями.
  10. У сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення:

організовує на засадах соціального діалогу проведення колективних переговорів та укладення територіальної угоди із профспілками та їхніми об’єднаннями, організаціями роботодавців та їхніми об’єднаннями, що діють на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці; сприяє роз­витку соціального діалогу, організації співробітництва державної адміністрації із профспілками та їхніми об’єднаннями, організаціями роботодавців та їхніми об’єднаннями, координує організаційні заходи щодо створення територіальної тристоронньої соціально-економічної ради та забезпечує її діяльність;

проводить моніторинг показників заробітної плати за видами економіч­ної діяльності (із розподілом за статтю та в розрізі адміністративно-територі­альних одиниць області) та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій усіх форм власності, фізичних осіб-підприємців;

бере участь у розробленні та реалізації регіональних програм, спрямо­ваних на удосконалення системи управління охороною праці підприємств та запобігання нещасним випадкам на виробництві;

забезпечує соціальний захист працівників, зайнятих на роботах зі шкід­ливими та важкими умовами праці, вживає заходів до якісного проведення атестації робочих місць за умовами праці;

розробляє обласну програму зайнятості населення або бере участь у її розробленні, координує реалізацію заходів, передбачених обласною та місце­вими програмами зайнятості населення, бере участь у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці;

сприяє ефективному використанню трудових ресурсів, раціональній, продуктивній і вільно вибраній зайнятості, підвищенню конкурентоспромож­ності робочої сили, продуктивності праці;

вивчає стан трудової міграції на відповідній території з урахуванням тендерної складової, віку та місця проживання, готує пропозиції щодо регулю­вання міграційних потоків;

забезпечує в межах повноважень, передбачених чинним законодавством, виконання функцій щодо проходження громадянами альтернативної (невійсь­кової) служби;

забезпечує реалізацію заходів державних програм соціальної та профе­сійної адаптації учасників антитерористичної операції, військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, і тих, які підлягають звільненню у зв’язку з реформуванням Збройних Сил України та інших військових формувань.

  1. У сфері соціальної підтримки населення, забезпечення державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян:

виконує координаційно-методичні функції та проводить моніторинг у сфері надання та виплати:

державної допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, держав­ної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом І чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ніш, щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, у тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, особам, які не мають права на пенсію та інвалідам, одноразової гро­шової допомоги особам, які отримали тілесні ушкодження під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада -013 року по 21 лютого 2014 року, одноразової грошової допомоги членам сімей осіб, смерть яких пов’язана з участю в масових акціях громадянського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року, з також особам, яким посмертно присвоєно звання Герой України за грома­дянську мужність, патріотизм, героїчне відстоювання конституційних засад демократії, прав і свобод людини, самовіддане служіння Українському народові, виявлені під час Революції гідності, одноразової грошової допомоги постраждалим і внутрішньо переміщеним особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, що спричинені соціальним становищем, внаслідок яких особа частково або повністю не має здатності (не набула здатності або втратила її) чи можливості самостійно піклуватися про особисте (сімейне) життя і брати участь у суспільному житті, а також інших видів державної підтримки відповідно до законодавства України;

компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги;

субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу;

пільг з оплати житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу, пільг на проїзд окремим ка­тегоріям громадян тощо;

забезпечує організацію та координацію роботи, пов’язаної з обліком внутрішньо переміщених осіб;

здійснює координацію роботи та моніторинг за правильністю і своєчас­ністю призначення та виплати структурними підрозділами з питань соціаль­ного захисту населення районних держадміністрації та виконавчих органів місцевого самоврядування компенсацій та інших соціальних виплат, виконан­ням інших заходів щодо соціального захисту населення відповідно до зако­нодавства України;

забезпечує і проводить організаційно-методичне керування роботою головних державних соціальних інспекторів і державних соціальних інспек­торів;

виконує координаційно-методичні функції, проводить моніторинг та контролює у межах своєї компетенції надання установлених законодавством України пільг та реалізацію заходів щодо соціального захисту осіб з інва­лідністю, ветеранів війни та праці, одиноких непрацездатних громадян, жертв політичних репресій, депортованих за національною ознакою осіб, які повер­нулися в Україну, дітей-сиріт, сімей загиблих військовослужбовців, багато­дітних сімей та інших категорій громадян, координує роботу підприємств, установ та організацій з цих питань;

організовує та координує роботу, пов’язану із визначенням статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інвалідів війни та осіб, на яких поширюється чинність законів України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та “Про жертви нацистських переслідувань”;

організовує роботу обласної комісії із розгляду питань, пов’язаних з наданням статусу учасника війни, та комісії з установлення пенсій за особливі заслуги перед Україною;

забезпечує організацію виплати разової грошової допомоги до 05 травня відповідно до законів України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх со­ціального захисту” та “Про жертви нацистських переслідувань”, а також ви­плати винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”;

забезпечує організацію, координацію та методичне керівництво щодо санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці,

жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чор­нобильської катастрофи, а також виплати грошових компенсацій замість сана­торно-курортної путівки та вартості самостійного санаторно-курортного ліку­вання деяким категоріям громадян;

подає пропозиції щодо кандидатур на призначення довічних стипендій учасникам бойових дій та особам, які зазнали переслідувань за правозахисну діяльність;

забезпечує виплату довічних державних стипендій учасникам бойових дій. особам, які зазнали переслідувань за правозахисну діяльність, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, систематично проводить аналіз призначених стипендій та інформує Мінсоцполітики про зміну їх одержувачів, організовує своєчасне подання документів на призначення довічних держав­них стипендій учасникам бойових дій та особам, які зазнали переслідувань за правозахисну діяльність.

  1. У сфері надання соціальних послуг (соціального обслуговування) населенню, проведення соціальної роботи:

вивчає потребу адміністративно-територіальної одиниці в соціальних по­питах, готує та подає пропозиції обласній державній адміністрації щодо орга­нізації надання соціальних послуг відповідно до потреби та створення ефек­тивнішої системи надання соціальних послуг;

забезпечує у межах повноважень організацію соціального замовлення; бере участь в оцінюванні конкурсних пропозицій, які подаються недержав­ними суб’єктами, що надають соціальні послуги, на конкурс із залучення бюд­жетних коштів для надання соціальних послуг;

забезпечує організацію роботи зі створення та розвитку мережі закладів, установ, служб і притулків з надання соціальних послуг людям похилого віку, особам з інвалідністю, сім’ям/особам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, у тому числі дітям, а також колишнім випускникам дитячих будинків і шкіл-інтернатів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, на початковому етапі їхнього са­мостійного життя, особам, які постраждали від торгівлі людьми та насильства з сім’ї;

проводить координацію та методологічне забезпечення діяльності тери­торіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та інших соціальних закладів, установ і служб із реалізації законодавства України;

проводить роботу, пов’язану зі зміцненням матеріально-технічної бази інтернатних установ, інших закладів, установ та служб, які надають соціальні послуги, підвищенням якості соціальних послуг, які надаються ними, вносить пропозиції щодо обсягів фінансування на утримання цих установ, закладів та

ч- лл ж о ,

бере участь у роботі Наглядової ради щодо діяльності інтернатних уста­нов системи соціального захисту населення;

приймає рішення, пов’язані з влаштуванням людей похилого віку, осіб з . інвалідністю, дітей-інвалідів до інтернатних установ системи соціального за­хисту населення;

забезпечує координацію та методичне керівництво щодо направлення

сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, до закладів, установ, служб, що надають соціальні послуги;

сприяє впровадженню нових соціальних послуг, у тому числі платних, відповідно до законодавства України;

забезпечує ведення реєстру суб’єктів, що надають соціальні послуги на відповідній території;

контролює дотримання стандартів і нормативів, визначених нормативно- правовими актами, щодо якості соціальних послуг, які надаються за рахунок г бюджетних коштів комунальними установами, закладами, службами та недер­жавними організаціями;

бере участь у плануванні бюджетних капітальних вкладень на будівницт­во установ і закладів соціального захисту населення;

співпрацює з недержавними організаціями, службами та закладами, які надають соціальні послуги пенсіонерам, особам з інвалідністю, сім’ям з дітьми, сім’ям/особам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потре­бують сторонньої допомоги, особам, які постраждали від торгівлі людьми, іншим соціально вразливим категоріям громадян;

сприяє волонтерським організаціям та окремим волонтерам у наданні допомоги соціально незахищеним громадянам, які потребують волонтерської допомоги, та поширенні інформації про організації та установи, що залучають до своєї діяльності волонтерів, фізичних осіб, організації та установи;

забезпечує у межах повноважень організацію та проведення конкурсів з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадян- :ького суспільства, для виконання, реалізації яких надається фінансова під­тримка за рахунок бюджетних коштів;

у межах компетенції організовує роботу, пов’язану з наданням благодій­ної і гуманітарної) допомоги соціально незахищеним громадянам і сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;

у межах компетенції координує роботу структурних підрозділів з питань . шпального захисту населення районних державних адміністрацій, виконавчих органів місцевого самоврядування щодо опіки та піклування над повнолітніми - ^дієздатними особами та особами, цивільна дієздатність яких обмежена;

подає пропозиції місцевим органам виконавчої влади та органам місцево го самоврядування при формуванні проектів відповідних місцевих бюджетів шодо передбачення у складі видатків на фінансування місцевих програм соціального захисту та соціального забезпечення відповідних коштів на компен- -_шю витрат суб’єктів, що надають соціальні послуги;

співпрацює з навчальними закладами щодо підготовки та підвищення кваліфікації соціальних працівників, фахівців із соціальної роботи, інших фахівців для відповідних територій, координує роботу з підвищення їхньої кваліфікації;

сприяє інтеграції у суспільство та соціальній адаптації бездомних грома­дян та осіб, які відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі па певний строк, відповідно до Закону України “Про соціальну адаптацію осіб, які відбувають чи відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення золі на певний строк”;

взаємодіє зі структурними підрозділами обласної державної адміністрації, міграційною службою, службою зайнятості, органами внутрішніх справ, а також підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності • питань розвитку соціальних послуг у громаді.

  1. З питань поліпшення становища сімей, запобігання насильству в с .м ї. оздоровлення та відпочинку дітей, забезпечення тендерної рівності та протидії торгівлі людьми:

забезпечує реалізацію заходів із запобігання та протидії домашньому насильству та сприяє ефективній взаємодії усіх суб’єктів, які реалізують такі

заходи;

реалізує передбачені законодавством заходи, спрямовані на протидію торгівлі людьми;

у межах повноважень здійснює заходи, спрямовані на забезпечення рів­них прав та можливостей жінок і чоловіків;

співпрацює з обласним центром соціальних служб для сім’ї, дітей і молоді;

координує у межах повноважень проведення заходів, спрямованих на організацію оздоровлення та відпочинку дітей, сприяє збереженню та розвитку і мережі оздоровчих закладів;

здійснює контроль за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку незалежно від форм власності та підпорядкування;

координує та контролює організацію виїзду груп дітей на відпочинок та : здоровлення за кордон;

надає методичну допомогу структурним підрозділам соціального захисту -населення районних державних адміністрацій, органам місцевого самовря­дування, підприємствам, установам та організаціям щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, протидії дискримінації за ознакою статі та торгівлі людьми, запобігання насильству в сім’ї; проводить збір і підготовку документів щодо встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми;

сприяє у разі необхідності створенню реабілітаційних центрів для осіб,

■ ■ і постраждали від торгівлі людьми, притулків для осіб, які постраждали від насильства в сім’ї; надає консультаційно-методичну допомогу таким уста­новам.

6.54. У сфері соціальної інтеграції осіб з інвалідністю:

сприяє розвитку реабілітаційних установ для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, подає пропозиції органам місцевого самоврядування щодо по­треб и у реабілітаційних установах, а також організації надання реабілітаційних

т шляхом залучення недержавних організацій;

координує діяльність реабілітаційних установ для осіб з інвалідністю та літ = й з інвалідністю обласного підпорядкування;

організовує роботу із забезпечення осіб з інвалідністю транспортними засобами, технічними та іншими засобами реабілітації;

веде облік осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю для забезпечення їх авто мобілями (у тому числі безоплатного та пільгового) відповідно до законо- давства України;

координує та контролює у межах своїх повноважень роботу по здійсненню компенсаційних виплат, передбачених законодавством України, готує . В :стичну звітність;

аналізує та узагальнює потребу в забезпеченні осіб з інвалідністю та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, автомобілями, санаторно-курортним лікуванням, у проведенні компенсаційних ж л ат. передбачених законодавством України, з урахуванням тендерної скла­ло :

бере участь у створенні безперешкодного середовища для мало мобільних категорій населення;

створює умови для адаптації та інтеграції осіб з інвалідністю у су­спільство.

  1. Організовує та забезпечує внутрішній контроль діяльності підприємств. установ та організацій, що належать до сфери його управління, за раціональним використанням коштів обласного бюджету. За результатами роботи звітує Мінсоцполітики.
  2. Забезпечує ведення єдиної інформаційно-аналітичної системи со­лильного захисту населення (ІАССЗН), Єдиного державного автоматизова- -:то реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП); централізованого банку пні їх з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем та реєстрів, з значених Мінсоцполітики, підтримує єдине інформаційне і телекомуніка- _ ційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Мінсоцполітики та зла:ний сегмент локальної мережі.
  3. Виконує інші передбачені законодавством України повноваження.
  4. Департамент для виконання своїх повноважень і завдань має право:

1.1.          Отримувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів, місцевих держадміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності

□ осадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання передбачених для нього завдань.

“ І. Затупати до виконання окремих завдань, участі у вивченні окремих  спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою).

“.3. Вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи обласної державної адміністрації з питань соціального захисту населення.

" 4 Користуватися в установленому порядку інформаційними базами органа виконавчої влади, системами зв’язку та комунікацій, мережами спеціального зв'язку та іншими технічними засобами.

".5. Скликати в установленому порядку наради, проводити семінари конференції з питань, що належать до його компетенції.

  1. Департамент в установленому законодавством порядку та в межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами, апаратом обласної  державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, . підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов 23: провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності отримання та передання інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та проведення запланованих заходів.
  2. Департамент очолює директор, який призначається на посаду та звільняється з посади головою обласної державної адміністрації згідно із

законодавством про державну службу, за погодженням із Мінсоцполітики в у::іновленому законодавством порядку.

  1. Директор Департаменту:
  2. Здійснює керівництво Департаментом, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в Департаменті.
  3. Подає на затвердження голові обласної державної адміністрації положення про Департамент.
  4. Затверджує посадові інструкції та визначає обов’язки працівників Департаменту.
  5. Планує роботу Департаменту, вносить пропозиції щодо формування: планів роботи обласної державної адміністрації.
  6. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Департаменту.
  7. Звітує перед головою обласної державної адміністрації про виконання  завдань Департаменту та затверджених планів роботи.

 

  1. Може входити до складу колегії обласної державної адміністрації.
  2. Вносить пропозиції стосовно розгляду на засіданнях колегії питань, що належать до компетенції Департаменту, розробляє проекти відповідних рішень.
  3. Може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування.
  4. Представляє інтереси Департаменту у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, Мінсоцполі- тики, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням керівництва обласної державної адміністрації.
  5. Видає у межах повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням.

А

Накази нормативно-правового характеру, які стосуються прав, свобод і законних інтересів громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації у Головному територіальному управлінні юстиції в об­ласті.

  1. Подає на затвердження голови обласної державної адміністрації проекти кошторису та штатного розпису Департаменту в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників.
  2. Розпоряджається коштами у межах затвердженого головою облас­ної державної адміністрації кошторису Департаменту.
  3. Проводить підбір кадрів.
  4. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетент­ності державних службовців Департаменту.
  5. Призначає на посади та звільняє з посад у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців Департаменту, виконує інші повноваження з питань державної служби.
  6. Приймає на роботу та звільняє з роботи в порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників Департаменту, які не є державними службовцями, забезпечує дотримання ними правил внутрішнього трудового розпорядку; приймає рішення щодо їх заохочення, притягнення до дисциплі­нарної відповідальності.
  7. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Департаменту.
  8. Забезпечує дотримання державними службовцями правил внут­рішнього службового розпорядку та виконавської дисципліни.
  9. Погоджує призначення на посади та звільнення з посад керівників структурних підрозділів соціального захисту населення районних державних адміністрацій.
  10. Погоджує у випадках, передбачених нормативно-правовими акта­ми, призначення на посади та звільнення з посад керівників закладів, під­приємств, установ, що належать до сфери управління Мінсоцполітики.
  11. Виконує інші повноваження, визначені законодавством.
  12. Накази директора Департаменту, що суперечать Конституції та зако­нам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, мі­ністерств, інших центральних органів виконавчої влади, може бути скасовано головою обласної державної адміністрації або Мінсоцполітики.
  13. Директор Департаменту може мати заступників, які призначаються на посади та звільняються з посад головою обласної державної адміністрації відповідно до законодавства про державну службу.
  14. Для погодженого розв’язання питань, що належать до компетенції Департаменту, у ньому може утворюватися колегія.

Персональний склад колегії затверджується головою обласної державної адміністрації за поданням директора Департаменту.

Рішення колегії виконуються згідно з наказами директора Департаменту.

  1. Для розроблення рекомендацій і пропозицій щодо основних напрямів діяльності Департаменту, обговорення найважливіших програм і розв’язання інших питань у Департаменті можуть утворюватися ради (наукові, громад­ські), комісії.

Склад рад і комісій, положення про них затверджує директор Департа­менту.

  1. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників Департаменту визначає голова обласної державної адміністрації у межах відповідних бюд­жетних призначень.
  2. Штатний розпис і кошторис Департаменту затверджує голова облас­ної державної адміністрації за пропозиціями директора Департаменту відпо­відно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабі­нету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228.
  3. Департамент є неприбутковою організацією відповідно до підпункту 6 пункту 4 статті 133 Податкового кодексу України, утворений та зареєстро­ваний у порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації, внесений контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій.
  4. Департамент у межах своєї компетенції наділяється цивільною право­здатністю і дієздатністю, може бути позивачем, відповідачем та третьою особою у суді.
  5. Департамент є юридичною особою публічного права, має самостій­ний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Дер­жавного герба України та своїм найменуванням, власні бланки.

Керівник апарату адміністрації

 

Ю. Бирка