Опис вакансії

 

Загальні умови

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення

Категорія Б

Начальник відділу організації надання та забезпечення соціальних послуг управління фінансів та надання соціальних послуг

Посадові обов’язки

1.Керівництво та організація роботи відділу:

-         розподіл обов'язки між працівниками відділу, очолює та контролює їх роботу;

-         визначення ступеню відповідальності працівників відділу;

-         регулювання роботи відділу щодо його ефективної взаємодії з іншими структурними підрозділами Департаменту;

-          забезпечення виконання завдань і функцій, покладених на відділ;

-          забезпечення виконання плану роботи відділу, управління, Департаменту та плану роботи обласної державної адміністрації з питань, що стосуються роботи відділу;

-          здійснення моніторингу та контролю за виконанням працівниками відділу організаційно-методичної роботи посадових обов’язків, правил внутрішнього службового розпорядку;

-          забезпечення дотримання працівниками відділу законодавства України з питань державної служби та запобігання корупції;

вжиття необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи відділу.

2.Організація роботи інтернатних установ, надання необхідної методичної та організаційної допомоги в їх роботі.

3.  В межах повноважень здійснює координацію та контроль за:

діяльністю суб’єктів системи надання соціальних послуг на регіональному рівні;

забезпеченням діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг), центрів надання соціальних послуг, центрів комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, в межах повноважень;

своєчасним одержанням від підвідомчих установ періодичної та статистичної звітності, складання зведених звітів, що належать до компетенції відділу;

забезпеченням дотримання прав отримувачів соціальних послуг;

своєчасним та якісним складанням звітно- аналітичної інформації.

4. Забезпечення:

-          проведення семінарів і занять із працівниками підвідомчих установ з питань поліпшення організації їх роботи;

-          підготовки оглядових матеріалів із питань, що належать до компетенції відділу, в тому числі й засідань колегій Департаменту;

-         сприяння органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідних територій, громадським та іншим організаціям, волонтерам у проведенні ними роботи з питань соціального захисту осіб з інвалідністю, людей похилого віку та інших вразливих категорій населення;

-          контроль  за своєчасним та якісним складанням звітно-аналітичної інформації;

організації на відповідній території надання соціальних послуг (соціальне обслуговування), проведення соціальної роботи, у тому числі соціального супроводу сімей / осіб, шляхом визначення потреб населення у соціальних послугах, розвитку відповідних закладів, установ, служб і залучення недержавних організацій, які надають соціальні послуги

5. Участь у нарадах, підготовка інформаційних матеріалів, залучення до роботи спеціалістів, необхідних для виконання поставлених завдань

6. Участь у перевірках стаціонарних установ системи соціального захисту населення з питань забезпечення додержання прав громадян похилого віку, осіб (дітей) з інвалідністю, що там проживають, надання якісних соціальних послуг

7. Надання адміністративної послуги “Видача путівки на влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, геріатричного пансіонату для ветеранів війни і праці, психоневрологічного інтернату, дитячого будинку-інтернату або молодіжного відділення дитячого будинку-інтернату”

8. Сприяння органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідних територій, громадським та іншим організаціям, волонтерам у проведенні ними роботи з питань соціального захисту осіб (дітей) з інвалідністю, людей похилого віку та інших вразливих категорій населення

9. Вивчення і поширення передового досвіду роботи інтернатних установ з питань надання якісних соціальних послуг, медичного обслуговування в інтернатних установах

10. Організація розгляду звернень громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, публічні запити, запити та звернення народних депутатів, запити на інформацію з питань діяльності інтернатних установ, територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг), центрів надання соціальних послуг, центрів комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 7500,00 грн., інші виплати відпо­відно до Закону України "Про державну службу"

Інформація про строковість призначення на посаду

До призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

Відповідно до статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану»

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Венгер Сніжана Михайлівна,

тел. (0382) 75-20-95

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Вища освіта за ступенем не нижче магістра

2.

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби кате­горій "Б" чи "В" або досвід служби в ор­ганах міс­цевого самоврядування, або досвід роботи на керів­них посадах підприємств, установ та орга­нізацій незалежно від форми власності не менше двох років

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

4.

Володіння іноземною мовою

 

 

Інші вимоги до професійної компетентності

Вимога

 

1.

Лідерство

вміння мотивувати до ефективної професійної діяльності;

сприяння всебічному розвитку особистості;

вміння делегувати повноваження та управляти результатами діяльності;

здатність до формування ефективної організаційної культури державної служби

2.

Прийняття ефектив­них рішень

здатність приймати вчасні та виважені рішення;

аналіз альтернатив;

спроможність іти на виважений ризик;

автономність та ініціативність щодо пропозицій і рішень

3.

Комунікації та          взаємодія

вміння ефективної комунікації та публічних виступів;

співпраця та налагодження партнерської взаємодії;

відкритість

 

__________

Примітка.

 

Інформація щодо володіння іноземною мовою зазначається лише для вакантних посад державної служби категорії “А”.

Зазначаються загальні вимоги відповідно до частини першої статті 19 та частини другої статті 20 Закону України “Про державну службу”.

Спеціальні вимоги до освіти та досвіду роботи можуть мати уточнюючий характер щодо галузей знань та/або спеціальностей, за якими здобуто вищу освіту, досвіду роботи у конкретній сфері.