20 01 2012
Категорія: Офіційно (Пресс-релізи)

Звіт про роботу Головного управління зі зверненнями громадян у 2011 році


У 2011 році Головним управлінням праці та соціального захисту населення облдержадміністрації розглянуто 5571 звернення громадян, з яких -  5290 письмових.

Найбільше звернень надійшло з питання надання одноразової грошової допомоги з коштів обласного бюджету -  3729 що становить 67 відсотків від загальної кількості звернень.

На особистому прийомі побувало 247 відвідувачів.

Із загальної кількості письмових звернень надійшло:

143  -  від інвалідів Великої Вітчизняної війни,

244 -  від учасників Вітчизняної війни,

51 -  від інвалідів та осіб, які постраждали від наслідків аварії на ЧАЕС,

222  -  від членів багатодітних сімей, одиноких матерів,

1710 -  від інвалідів

1861- від пенсіонерів

1059 - від інших категорій населення

3336  листа надійшло через органи виконавчої влади вищого рівня, що на703 або на 26,7 % більше порівняно з  2010 роком.

За  12 місяців 2011 року надійшло 3 повторних звернення, що на 7, або на 70% менше ніж за такий же період   2010 року.

Головним управлінням розглянуто 43 звернення народних депутатів України.

Через редакції центральних газет надійшло 8 звернень, що  на 3 більше в порівнянні з 2010 роком.

Письмові звернення надійшли  з  наступних питань:

- пенсійного забезпечення – 57;

- надання всіх видів допомог –592;

- побутового та трудового влаштування інвалідів – 23;

- забезпечення засобами пересування – 123;

- санаторно-курортне лікування – 72;

- надання пільг – 136;

- влаштування в будинок-інтернат – 14;

- надання статусу учасника Великої Вітчизняної війни – 29;

- надання субсидій на житлово-комунальні послуги – 90;

- про невиплату заробітної плати – 100;

- незаконне звільнення з роботи – 12;

- призначення пенсій на пільгових умовах – 0;

- питання роботи райміськуправлінь , територіальних центрів, будинків-інтернатів – 17;

- роз'яснення діючого законодавства – 124;

- пільги та гарантії ліквідаторам аварії на ЧАЕС – 6;

- надання одноразової грошової допомоги – 3729;

- інші- 166

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року  № 109/2008  "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення  до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" повідомляємо, що Головним управлінням праці та соціального захисту населення проводиться робота із забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення,  кваліфікованого, неупередженого, об`єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення  порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників.

Відповідно до пункту 1 Указу Президента №109/2008 проведена робота щодо:

- забезпечення опрацювання та якісного і своєчасного розгляду звернень громадян, контролю за здійсненням оперативного розв’язання проблем, що спричинили  звернення;

- недопущення  надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, з порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам;

- недопущення використання практики визнання звернень громадян необґрунтованими, без надання роз`яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень;

- створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними звернень, надання можливості ознайомлення з матеріалами перевірок відповідних звернень.

Керівниками Головного управління згідно затвердженого графіка, проводиться прийом громадян у регіонах. Згідно квартальних графіків  в управліннях праці та соціального захисту населення області проводяться перевірки роботи із зверненнями громадян .

На особистому прийомі у начальника Головного управління звернення громадян реєструються на реєстраційно–контрольних картках, особистий прийом  громадян заступниками начальника та спеціалістами реєструється в  журналах особистого прийому громадян.

На виконання пункту 4 Указу Президента України №109/2008 в управлінні запроваджено автоматизовану реєстрацію письмових звернень громадян, на підставі якої проводиться моніторинг звернень.

Згідно з пунктом 2 зазначеного Указу стан роботи по розгляду звернень та організації особистого прийому громадян щоквартально аналізується та  двічі на рік  результати аналізу надсилаються обласній державній адміністрації та Міністерству соціальної політики України. Раз на рік питання звернень громадян розглядається на колегії Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації .

Відповідно до пункту 5 Головним управлінням серед населення області постійно проводиться роз’яснювальна робота через засоби масової інформації.

З метою зменшення кількості звернень громадян до органів виконавчої влади Головним управлінням праці та соціального захисту населення облдержадміністрації проводиться робота щодо роз'яснення основних положень соціальної політики держави та пріоритетних напрямків її реформування шляхом виступів керівників Головного управління на радіо, телебаченні; публікацій у друкованих засобах масової інформації статей, інтерв'ю, роз'яснювальних матеріалів щодо порядку впровадження нових нормативно-правових актів з питань праці, зайнятості та соціального захисту населення.  До участі у висвітленні роботи селекторних нарад, засідань колегії запрошуються журналісти обласних ЗМІ.

На Веб–сторінці  Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації постійно розміщуються анонси подій, статистична інформація, інформація про заходи, які проводить Головне управління або в яких беруть участь його представники.

В області впроваджена  єдина технологія прийому громадян, які звертаються  за призначенням усіх видів соціальної допомоги.

Персональну відповідальність  за неухильне виконання норм Закону України "Про звернення громадян", стан розгляду звернень громадян, організацію особистого прийому, обов`язкове і своєчасне повідомлення заявників про результати розгляду їх звернень, та необхідність принципового реагування на випадки неуважного ставлення до людей, порушення їх законних прав і вимог покладено на заступників начальника Головного управління та керівників структурних підрозділів.