30 07 2014
Категорія: Наради - семінари

Обслуговування вразливих верств населення


Про шляхи вирішення проблемних питань, пов’язаних із обслуговуванням вразливих верств населення, говорили сьогодні на нараді під керівництвом першого заступника голови обласної державної адміністрації Олександра Симчишина за участю заступників голів райдержадміністрацій, міських (міст обласного значення) з гуманітарних питань; керівників Департаментів соціального захисту населення, фінансів, охорони здоров’я, служби у справах дітей; начальників управлінь соціального захисту населення райдержадміністрацій, міськвиконкомів.

У вступному слові О. Симчишин наголосив на важливості проведення заходів з енергозбереження, доручив:

- провести обстеження для забезпечення обслуговування на дому та переселення при потребі до будинків-інтернатів;

- закріпити контроль громадськості (сусідів, депутатів сільських рад, школярів);

- забезпечити паливом, зимовим одягом, заготівлею овочевих культур;

- забезпечити роботу радіоточок, що забезпечують доступність до інформації при проведенні мобілізації.

Директор Департаменту фінансів обласної державної адміністрації С. Пенюшкевич  виступив з питань розрахунку видатків, які враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів та здійснюються з районних бюджетів і бюджетів міст обласного значення на галузь соціальний захист та соціальне забезпечення.

Щодо питань обслуговування не благополучних сімей та сімей, в яких виховується 3 і більше дітей, у своєму виступі надала роз’яснення начальник Служби у справах дітей обласної державної адміністрації Н.Магур.

Начальник відділу моніторингу та розвитку Департаменту охорони здоров’я обласної державної адміністрації Л. Демчук  проінформувала присутніх про взаємодію Департаментів охорони здоров’я та соціального захисту населення облдержадміністрації з питань обслуговування вразливих верств населення – літніх людей, дітей сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування.

Також говорили про максимальне наближення соціальних послуг до сільського населення, енергозбереження у підвідомчих установах та багато інших важливих питань.